lk

Kvalitativa utmaningar?

Publicerad 2005-12-17 18:45:17 i Livskvalitet?,

Igår var det fredagskväll. Han den Stora Dansken hade avskedsfest hemma i lägenheten. Leverpastejen var god och vodkan flödade på vissa håll.
Under kvällens gång utvecklades en vadslagning av lite speciell art. Utmaningar. Äta mycket dill, leverpastej och lök. Måla en tonårssnopp på en av festdeltagarnas hals. Pussa en UD-tjänsteman på munnen. mm. Hmm, jag undrar om deltagarna upplevde livskvalitet vid denna tidpunkt. Jag gjorde det. Skratt förhöjer kvaliteten...

Kommentarer

Postat av: Fritz

Publicerad 2005-12-20 21:00:54

Till saken hör att det var mycket uppskattat av SAMTLIGA deltagare på festen. Sen att det råkade vara jag som gick omkring och äcklade alla med min idiotiska lukt av leverpastej och lök är inte lika intressant. Det bjuder jag på. Länge leve konsten att ta sig själv på MYCKET lite allvar!

Postat av: Dillen

Publicerad 2005-12-22 23:37:44

Möjligen har en mirakelkur hittats. Jag var hur som helst inte bakfull dagen efter.
Och en stulen kyss är fortfarande en kyss.

Postat av: Fritz

Publicerad 2006-01-25 20:15:43

Fy för faaan, vi är bäst. Vi är allra allra mest bäst, vi uppe på Terbatas 97. Vi är så jäääävla snygga också. Idag har vi tränat på gym, och det bara för att bli ännu snyggare. Vi kom, vi såg, vi segrade. Fånga dagen - det är mitt måtto här i livet och alltid sträva efter att se så snygg ut som möjligt. Dessa två guider mig genom livet som en dans. MVH Fritz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela