lk

Multisport

Publicerad 2008-08-06 05:42:09 i Veckans Citat,

Vardagen börjar så sakta ta form så här några veckor efter semestern. Skönt. Har varit på kurs i kvalitetsledning de senaste fem arbetsdagarna. Intressant, lite väl mycket teori på kort tid, men på det stora hela fick jag med mig det jag letade efter innan kursen. Lite mer överblick över strukturer, system och standarder, same en del detaljkunskap som är bra att ha med sig. Idag är det dags att åka till Fabriken och peka med hela handen igen :)

Multisport. I lördags var jag med i Osaji Trophy, en liten fin multisporttävling som arrangeras av att glatt gäng äventyrare och annat löst folk. Vi kom femma av trettiotre nånting lag. Inte så illa. Det blev en hel del badande och vadande i små bäckar samt en och annan förbannelse över finsandiga skogsvägar som sög tag i cykeldäcken....samtidigt som femhundra mördarflugor (de som bits) antastade knäväcken. För att inte tal om löpning/rask marsch genom hav av brännässlor. Nästa år blir det långbrallor.

Nu lite jobb. Sen en sväng till banken innan jag drar ut till Fabriken. Tror bestämt Sven har bajsat.


Nä, det är inte en bäver i vattnet.

Kommentarer

Postat av: Melker

Publicerad 2008-08-07 10:38:49

Ser svin-grymt/coolt/jobbigt/roligt ut!!

Men länken är ju för fan till en Lettisk sida!! Ha ha ha ha! Hur ska vi kunna se vad loppet handlar om då??

Spesznatzchi Borstj!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela