lk

PS, 360 eller Wii

Publicerad 2008-02-01 06:48:20 i Allmänt,

Eyyh, supersmarta människor: vilken spelkonsol kommer skänka mest glädje? Jag funderar på att köpa nått till frun. Lämna gärna ett tips...

Förbannade blåst. Vi åker till Tallin idag och imorgon, tidigt i ottan, tar vi en färja över finska viken till Helsingfors. Det skall shoppas på IKEA är det tänkt. Håll tummarna för att vi tar oss över havet.

Just det! Ledig dag idag. Bästa. Ingen sovmorgon...någon bokade frisören till klockan 8:15. Dags o dra.

Kommentarer

Postat av: Melker

Publicerad 2008-02-01 12:19:50

Hallauudi!

Beror på vad du är ute efter och vad Liene gillar i tv-spelsväg?

Xbox 360 och Fifa är ju oslagbart. Kul som fan med Halo 3 när man spelar tillsammans. Finns MYCKET spel till 360.

Playstation 2 har oxå sina fördelar. Till det finns nämligen Singstar. Kul som FAN! Och mycket gulliga färgglada spel. Billigaste konsollen.

Nintendo Wii är ju kul för att man rör på sig, men FUL grafik och ganska enformigt... Jag tröttnade efter nån timme.

Nintendo 8-bitar är kult. Must I say more??

Playstation 3. Vet inte så mycket om det, mer än att det är ganska fett och väldigt dyrt!

Gamla xbox. Mängder av spel att bränna om man har en chippad låda. Många roliga, men det görs inga nya... =(

Summa summarum: Skulle jag köpa nytt idag och inte hade haft nåt så hade det nog stått emellan 360 och ps2. Singstar är det som spelas (sjungs) mest hemma. Partyhöjare.
Mitt råd: Töm henne och köp baserat på vad hon verkar gilla!

Blev låååång kommentar, så jag kan likaväl fortsätta skriva lite till. Ska ut till gamla Dagab i eftermiddag och köpa grossist-förpackning med
fefferoni. 7 kg minst!! Underbart!!
Trevlig helg, å de då va....

Braut!

Postat av: J-P

Publicerad 2008-02-02 08:01:59

Jag säger 360 eller PS3.

Själv grymt nöjd med min 360. PS3 ska tydligen vara något i hästväg, men den kostar plenty (men singstar funkar till den).

Wii är som sagt roligt i 1 timme eller 2 på fyllan, om man inte spelar "Coocking mama" då är det tråkigt hela tiden.

Guitar hero = RIKTIGT fränt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela