lk

Buller

Publicerad 2008-01-20 18:41:33 i Allmänt,

Fy stn (inte station...mera J.Ä. Vulen) vilken weird baksmälla jag har. Klockan är 19:30 och jag har precis börjat att piggna till. Det är bland det underbaraste som finns. Att piggna till. Känna livet komma tillbaka. Dagens baksmälla som mycket riktigt är kopplad till gårdagens nördtematrettioårsfest (jag vann ölhävningstävlinegen mot två stormagar...de gapade stort efter att jag svalt en halvliter alus på 3 sek..) där det togs en och annan schnabi. Nåja, skall inte gnälla vidare om baksmälla mm, magen funkar inte. Punkt.

Ett av mina favortiradioprogram är BBC World. De sänder härborts i Riga. Klockrena program och bra reportage. Igår fastnade jag bl.a. i en diskussion om HDTV, Blueray och MacWorld köret. Intressant. Skall bli cool o se vad som kommer eftre DVD epoken.

Fan, magen är långt ifrån med i matchen. Skall locka med varma mackor. Kanske.

Min fru mår bra och bebisen i magen. Det börjar bli tungt att klättra upp till 6:e våningen. De har lovat att hissen skall installerad till mitten av mars. Håll tummarna.

What else? En fullsketen jobbvecka väntar. Ybermycket besök från det ena ljushuvet efter det andra. Tar upp ens tid...

Ballan. Nu blir det mackor!

PS Jag hade namnsdag igår. Melker var den ENDA som kom ihåg mig. Mamma oxå, tror jag, men hon sa inget. Kanske en hämnd för att jag glömde hennes i fredags. Sorry morsan, jag bjuder på en fika på stan nästa gång jag är i Sverige. DS

Kommentarer

Postat av: Melker

Publicerad 2008-01-20 21:06:10

Fy fåglarna! Bakis SÅ LÄNGE????? Det är ju helt galet! Har jag aldrig lyckats med.... Kanske inte kan festa ordentligt!! =)
Behöver inte oroa mig eftersom det är vit månad nu. Ingen alkohol = ingen baksmälla. Skönt!!
Tror en pizza och en rulle skulle bota dig direkt! Har inte björnat på hela helgen och vill INTE göra det på jobbet efter tre dagars stillestånd, så i rent medicinskt syfte får det bli en cigg nu!
Tjapp!

Postat av: J-P

Publicerad 2008-01-21 20:17:05

Är inte namnsdagar något man kommer ihåg bara för att man vill ligga?

Bakis is da shit...not!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela