lk

Mindre livskvalitet, mer vanligt prat

Publicerad 2008-01-19 08:15:04 i Allmänt,

En inre röst talade om för mig att lägga ner den där seriösa approachen att bara blogga på temat lk. Är trött på att inte ha nått bra att säga. Prestationsångesten finns där, utan anledning. Ok, enough, nu kör vi.

Arrrgh, igår blev jag rikigt upprörd över Blondinbellas http://www.blondinbella.se/default.aspx 
(17 jan 20:59) lagomt pubertala kommentarer om barn och gravida kvinnor. En del kanske tycker gravida kvinnor är fula och äckliga. Jag tycker dom är underbara. Visst, jag lever in den världen just nu och har en massa färska intryck som färgar mig, men jag har ändå svårt att tänka mig hur man kan tycka så om nått så underbart, speciellt och fint som graviditet. Well, Blondinbella är 17 och brat. Det är hennes problem.

Sweet! Det stormar lite. Ovädren som drar över södra delarna av Sverige landar ofta på den Lettiska kusten. Idag spelar det ingen roll. Har inte planerat att vara ute speciellt mycket. Skall knalla till gymmet om en knapp timme, men det är inte mer än 20 min hemifrån. Helgens aktiviteter: träna, åka till Limbazi, äta mycket och gott hemma hos svärmor, 30-årsfest på lördagskvällen med nördtema, samt jobba och relaxa på söndag. Kanske gå och se filmen som vi inte kom iväg till igår kväll. (Jag krachade i soffan kl 18:07 efter en Budweiser Budvar...:)

Nu ska jag krama min fru. Sen träning.

Kommentarer

Postat av: J-P

Publicerad 2008-01-19 15:45:09

En gravid kvinna, det blir nog inte mycket vackrare än så!

Dunderkula i hängselbyxor IS da shit!

Postat av: Melker

Publicerad 2008-01-19 16:33:40

Såja!! ntligen lite update om ditt liv!!! Gott mos!!!

Postat av: Pavel Maira

Publicerad 2008-11-22 20:25:14

Även om jag inte håller med om det mesta som blondinbella säger så måste jag nog hålla med om henne. Gravid kvinnor är nog det mesta fula och osexigaste som finns!

Postat av: Jack

Publicerad 2008-11-22 20:29:05

gillar ditt sätt att skriva ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela