lk

Electrolux o min familj.

Publicerad 2008-07-22 05:25:01 i Veckans Citat,

Ska aldrig köpa kylskåp från Electrolux, eller någon annan pryl som de försöker kränga. Så faan heller efter den behandlingen som min fru fick genomlida igår när de kom domderandes med ett nytt kylskåp/frys i hasorna. Spydiga kommentarer och tillrättavisanden som inte hade med saken att göra för fem fkn öre. Synd att jag inte var hemma.
Nåja. Är inte så förbannad nu som jag var igår em. Fuck it. Ge fan i min familj. Electrolux.

PS. Orkar inte berätta i detalj. Kanske en annan gång. DS

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-07-22 05:53:34

Godmorgon sötnos. Förlåt mig nu men jag tänker tipsa om en sida där du genom att besöker sidor och går med på erbjudande på gratis biobiljetter http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687 ha en bra dag. Snart bär det av för mig .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela