lk

Ett par bomber och Sven med kycklingarna

Publicerad 2008-07-27 21:11:29 i Veckans Citat,

Svett. Jag säger då det. Underarmarna klibbar fast i bordsskivan och rven känns allmänt slirig. Bit ihop.
Är hemma. Har grillat, diskat, flyttat bilen, sprungit upp o ner till 6:e våningen 4 ggr och annat sköj.
Snart läggdags.
Sven har precis badat färdigt och ligger mest o funderar på när han skall skrika till sig en bröst eller två. Jag tror bestämt han har fattat hur det går till..."ju mer jag gastar, desto mer uppmärksamhet verkar jag få"...tror han ;)
Sven har det bra. Han växer, pratar, och är allt mer o mer vaken. Något litet framsteg från vecka till vecka. Nu börjar han fatta att man kan vrida på huvudet när pappa försvinner ur synfältet. Coolt. :)

Skickar med en bild på ett par fredagskvällsbomber nere vid sjön. Vi blev lite störda av ett gäng öl:ers. Men de har ju sin plats på jorden, som vilken annan lirare.


Bomb 1, hyfsat plask


Bomb 2, mer på huvudet...

Och så...

Sven med kycklingarna!!! Sommarns helt klart skönaste bild so far från våran kamera.
Ler man inte åt denna synen är det nått....fel.

Go´natt.

PS Kycklingarna var en gåva till Rita, min frus moster. En stabil dam som kan mjölka kor i kalla vintern. DS

Kommentarer

Postat av: Melker

Publicerad 2008-08-01 18:37:21

Shit, vilken sweet sommarbomb den första var!

Sven ser grymt söt ut! Kommer bli en riktig kvinnokarl tror jag bestäm!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela