lk

Semester och en inbjudan

Publicerad 2008-06-19 04:10:03 i Veckans Citat,

Riktigt usel sömn denna natt. Klockan är fem i fem en torsdagsmorgon och jag har mer eller mindre varit uppe sen tre. Normalt? Njet. Kanske ett resultat av depression efter förlusten mot Ryssland i sista gruppmatchen i fotbolls EM? Eller är det krångel med magen, efter att ha tryck ner mycket god parmaskinka mm precis innan läggdags? Skitsamma, jag är vaken, punkt
Har hunnit med Polen denna veckan. Nu återstår att runda av det hela för att imorgon eftermiddag åka hem och veta att tre fina semesterveckor väntar. Så skönt. Inga planer. Bara vara hemma o njuta! Bygga lite. Vila. Äta. Sola. Bada. Fiska.

Sven är en månad nu. En ståtlig pojk. Just nu sover han tillsammans med mor i rummet bredvid. Fint.

Ok. Jobba lite. Kanske. Sen frukost.

BTW: såg att Johan avverkat 2.5 km meddelst löpning. Och det verkar som att hans bror har funnit ett intresse i löpning. Vad säger ni? Fegar ni på att komma till Riga och springa en halvmara nästa vår?

Kommentarer

Postat av: J-P

Publicerad 2008-06-19 22:21:14

Såg du hur jag såg ut efter mina 2,5km?! Jag, springa halvmara?! Du kan inte ha sovit många timmar! =)



Sven = cool!



Postat av: Melker

Publicerad 2008-06-21 19:31:02

Om jag får ordning på mina knän så vore det hutu att göra det, absolut!! FÅr man bara ha musik så.... =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela