lk

Efter fyra dagar

Publicerad 2008-11-19 12:11:35 i Veckans Citat,



Så här trött är jag på jobbet ibland. Passar på att lunchblogga medans lunchkoman lägger sig. Grymt trött efter fyra dagars småfestande. Fredag: Sven fyllar 6 månader och en polare från Sverige var på besök. Lördag: svärfar fyllde 67 och jag fick med mig en flaska OP till kalaset. Söndag: rast, vila. Lite öl. Måndag: gäster, finmiddag med mycket vin. Igår: kolsoppa med hemgjord körsbärssnapps. Puh.

Och så här glad är Sven ibland.


Lite sne me ögona. På bild. Inte in reality.´

Vem längtar mer till julledigheten än jag?

Kommentarer

Postat av: J-P

Publicerad 2008-11-20 09:11:28

Måste säga ett Sven gör sig lite bättre på bild, är mer fotogen, än sin far... Nå åffäns, å de va.

Postat av: J

Publicerad 2008-11-22 20:31:23

Så trött var jag på jobbet idag!

Och Sven är en riktig sockerbit! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela