lk

En miss

Publicerad 2008-10-01 11:00:53 i Veckans Citat,

Om ni inte har märkt det så kommer här ett klargörande: jag har missat i min ambission att skapa ett inlägg på bloggen varje dag.
Och jag kommer inte sträva efter det framöver! Slut på löjliga självplågarideer :)

Igår kväll hade jag och min älskade fru besök av två fina människor iform av Nadja och Nico. Nadja är en skön tjej. Hon bestämde sig för ett par månder sen att ta sitt pick o pack och flytta ner till Nice, där Nico för tillfället bor (han e frog...). Sweet. Det är kul med människor som vågar ta stora steg i livet. Som att skaffa barn. Som att flytta från "något dåligt" till "något nytt".

Mmmm, den här försvann precis ner i kakhålan!



Choklad biten alltså...

Ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer

Postat av: J-P

Publicerad 2008-10-01 18:12:35

Ibland är jag mer än sugen på att stoppa de 5 viktigaste prylarna i en bananlåda, sälja resten och sedan flytta till (typ) Burkinafaso. Men feg som man är... Kanske när lottomiljonerna har klirrat in på kontot.



Mmm, sötsaker!

Postat av: Melker

Publicerad 2008-10-01 22:11:33

Hade varit sweet! Men nu lockar trygghet och knodd mer än äventyr och stora steg! Du har ju gjort både och iofs, och det har ju gått kanon! Har börjat lobba in vår-eldning och det låter positivt!

Postat av: Henke

Publicerad 2008-10-01 22:30:30

Det är skönt med trygghet! Det händer att jag i vissa stunder "längtar hem till tryggheten i Hossmo"...men oftast så går det upp för mig ganska snabbt att jag har det ju bra som faan var jag än är...bara jag får vara med de jag tycker om. Ego som man är! :)

Faan va trött jag är.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela