lk

Familj

Publicerad 2008-10-12 08:11:44 i Veckans Citat,

Sitter min vana trogen framför datorn såhär på söndagsmorgonen. Liene o Sven sover ut, men jag pallade inte trycket och blev utknuffad från sängen för en halvtimma sedan. Nåja, jag trivs ganska bra i stillheten och ensamheten här o nu.
Igår var vi hemma hos svärföräldrarna och firade av min sister in law som fyllde 41. Trevligt, lite väl salt mat....och så var det förbannat skönt med en liten tupplur efter maten. Och igår kväll gjorde vi som sagt var pizza. Mmmm, gott men jag brände tandköttet som sitter i mitt mellanrum. Det svider till lite extra nu när jag sörplar te. Girigheten får betala för sig. Det är troligtvis så isländarna känner just nu....att det svider lite.

Ekonomisk kris. Varsel. Arbetslöshet. Förlorade värden...mm. En liten gnutta oro har jag känt, men jag tänker hellre på framtiden och allt fint som jag har och kommer ha med min familj. I familjen råder ingen kris. Mycket kärlek!

Björnen sover. Eller rättare sagt: Sven sover. Han börjar bli rund o mjuk o go som en mjukisbjörn :)


På taket till en av Art Noveau byggnaderna i Riga står en björn o lurar.

Nu vill pizzan åka flumride.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela