lk

Ärligt talat...

Publicerad 2008-09-05 22:47:54 i Veckans Citat,

så är jag inte så jä-a dum! Nu har jag fått fart på Svenska alfabetet på denna dator as well. Sweet!

Reflektion över de senaste tre veckorna.
  • Hade som sagt en fin vecka i Hossmo. Med undantag av att jobbet ringde och jagade mig var allt bra. Det tog ett litet tag att acklimatisera sig. Fast det var inte så svårt att komma in i Hossmolivet. Lite nytt var ju att ha familjen där. Och att stanna i en vacka i Sverige. Första gången som vi varit tillsammans så lång tid hemma hos farmor och farfar. Vad var bra? Att träffa mor o far såklart, och vänner. Extra kul att komma samman med Andreas och Sofie som skall ha ett litet barn i slutet av Januari nästa år, om jag minns rätt. Stort grattis!!
  • Jobbet har tagit mycket tid ända sen vi kom tillbaka efter semestern. Åkte direkt till Polen, klockan två på måndag morgon, en dag efter hemkost från semestern. Sen har det bara öst på. Känner mig lite sliten.
  • Ingen träning. Lite köra med barnvagn har det blivit. T.ex. ikväll...tog med mig Sven på en timmes tur genom en fin fredagskväll genom Riga. Knökat med folk och mysig stämning.
  • Fiskat i e sjö. Fångade abborrar tillsammans med Martin, en glad prick som gillar fiske.
  • Dragit ned på öldrickandet. Bra.
Imorgon blir det montering av IKEA möbel och matmässa. Mer om det imorgon kväll.

Dags att kasta in. Eller kanske sitta uppe och vänta in frugans hemkomst....

So long.

Kommentarer

Postat av: Melker

Publicerad 2008-09-08 20:20:00

Kul som fan att se er och Sven! Och kul att få lite tips och höra om livet som förälder!

Fan att ni krossade oss i Krock-bollen bara.

"Tavvu mammu... Dupsiiii"

Postat av: J-P

Publicerad 2008-09-09 15:35:11

"Imorgon blir det montering av IKEA möbel och matmässa..."



Då är det bäst att du drar upp på öldrickandet igen!



(Öken att vi inte kunde joina er i Hossmo.)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela