lk

Ett stort glas vitt

Publicerad 2008-09-19 22:36:13 i Veckans Citat,

Boss. Just det, han heter så. En snubbe jag inte pratat med. Han verkar hård,
men samtidigt väldigt mjuk....

Så här skulle jag vilja tillbringa ett par timmar imorgon. Kraschad på svärmorsans farstumatta. Vi får se. Vi åker dit imorgon för att fila bort hård hud under fötterna samt fira av en jubilar.

Bloggtorkan har lagt sig här borta i Lettland och jag känner mig iform för att bränna av lite inlägg. Målet är ett inlägg per dag samt minst tre bilder per vecka i en månad. Håll koll på mig.

Fredagskväll. Sven har varit lite gnällig de senaste kvällarna. Kanske tänderna, kanske är han less på någe. Nu sover han. Liene oxå. Stackars Liene har migränliknande huvudvärk. Veckan har varit bra. Fått lite god injection av det ena och det andra så det har varit ett himla styrande och ställande på jobbet. Sweet.
Synd att kvällarna är så förbannat korta. Man hinner verkligen inte med mycket innan det är dags för Mr Sandman.

Gäsp. Sippar på ett stort glas vitt och myser framför TVn. Snart dags att stämpla ut för dagen. Ha en fin helg, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela