lk

Halsduk

Publicerad 2008-09-23 20:15:19 i Veckans Citat,

Den Gråe, Den Röde, Den Svarte.

Så ser halsduksutbudet ut just nu. Lockade fram dessa tre radarpar från en plastbox för nån halvtimme sedan. Det är ju sånt väder nu. Nyckfullt. Så det gäller att ha halsduken i beredskap.

Sven är lite gnällig ikväll. Han har missat lite dagssömn. Det sätter sina spår. Nu ligger han i mammas famn och får lite kvällsmat. Favoritmusiken från graviditetsperioden är på. Lungt o skönt. Kan tänka mig hur det känns att vara gravid...men aldrig förstå.

Vi har svensk TV nu. Slut på en lång period av härdning... ;)

G´nite

Kommentarer

Postat av: Tomas

Publicerad 2008-09-24 10:37:49

Ikväll ska jag ta på mig min rödvita halsduk för att gå till Olympia och se KFF mörda Helsingborg.



Halsduk är skönt!



//T mitt i klacken Nylander, aka medgångssupp. No. 1

Postat av: Melker

Publicerad 2008-09-24 19:16:16

Halsduk = barn, pensionär eller höginkomsttagare! =)

Postat av: SB

Publicerad 2008-09-24 21:16:40

Eller heroinister. FAN! KFF förlorade. Ja, nu gäller det att fånga in gruppen och samla sig inför slutspurten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela