lk

Vilken fin dag!

Publicerad 2009-04-05 21:33:14 i Veckans Citat,

Idag har vi njutit hemma hos Normunds brors lilla bastubyggnad som ligger precis vid floden. Det var vindstilla och varmt och skönt. Vi har grillat, gungat, lekt i sandlåda och badat bastu. Så jäkla skönt.


Svempas första sand...i en låda. Smakade bra!

    
Passade på att sola lite. Kolla in läget...på andra sidan
huset ligger floden.

    
En del av oss gungade. Hund som barn.

    
Det blev en hel del lagt på grillen idag. Kyckling.
Griskött. Kycklinglever....en höjdare!

Och med överfull mage och lagom sömnig blev det ett par rundor i
bastun.


Bastumössa.

Snart dags att knoppa. Jobbvecka i Polen väntar. Sen Påskfirande!

Kommentarer

Postat av: Tomas

Publicerad 2009-04-06 13:22:09

La Dolce Vita... Härligt!



Jag kan inte riktigt bestämma mig för vem som har den coolaste mössan, Svempa eller Henke.... men Henke ligger bra till den här gången...

Bastu är nice!

Postat av: Tomas

Publicerad 2009-04-06 13:22:24

La Dolce Vita... Härligt!



Jag kan inte riktigt bestämma mig för vem som har den coolaste mössan, Svempa eller Henke.... men Henke ligger bra till den här gången...

Bastu är nice!

Postat av: J-P!

Publicerad 2009-04-08 16:15:11

Ser inte helt jobbigt ut. Hade ni skippat levern hade jag gärna joinat er!



Peace!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela