lk

Frisören, IKEA möbler, Låt oss dansa, och rött vin.

Publicerad 2009-01-09 14:54:47 i Veckans Citat,

Sista dagen på jobbet i Inčuklans. Nästa måndag bär det till Wielbark, Polen av för att avverka de första arbetsdagarna där. Första arbetsveckan efter juluppehållet har varit bra. Lite väl mycket styrande sent inpå kvällarna med diversen ting. Det sitter i skallen nu. Kaffet biter inte längre och jag har inte lyckats hålla tre koppar om dagen. Tänker inte ge mig...

Har släppt vemodskänslan av att lämna denna arbetsplats. Kommer i och för sig att komma tillbaka hit ganska ofta och jobba härifrån fast med andra uppgifter. Fyra år totalt. Inte så lång tid, men man hinner uppleva ganska mycket på den tiden. På det stora hela är jag nöjd med tiden här. Har fått jobba med bra kollegor samt haft stimulerande uppgifter som gett mig mycket. Visst känns det att avbryta någonting på detta sättet, men det är ju ocskå en lärdom.

Nu börjar en liten ny fas i livet. Att vara mer hemifrån. Det suger när jag tänker på att jag inte får se Liene och Sven varje dag. Det går så fort för Sven och han utvecklas för varje dag, känns det som. För ett par dagar sedan ställde han sig upp själv för första gången. Med handtag såklart. Cool. Skall lägga upp lite bilder på´an ikväll.

Snart dags att dra hem. Ikväll blir det Frisören, lite fix med IKEA möbler, premiär av Let´s Dance, kanske lite rött vin o så Terminator 2 tills ögonlocken ballar ur.

Han en skön fredagskväll!!!

En sista bil från bruket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela