lk

Kravaller i Riga

Publicerad 2009-01-13 22:26:17 i Veckans Citat,

Jäklar vad det har tänt till hemma i Riga. Kravaller mitt inne i gamla stan. Stenkastning och tårgas. Hmm....det börjar pysa över av frustration bland de lettiska medborgarna. Kan till viss del förstå dem, men gemene man har ett finger med i det kapitalistiska samhället. Politikerna har inte hela ansvaret för att det går trögt just nu.

Sitter på hotell Krystyna i Szczytno, i nordöstra Polen, med tandborsten i mungipan. Dags att gå och lägga sig efter en första dag på jobbet i Swedwood Wielbark. Jag har som sagt börjat mitt nya jobb här och innehar numera titeln weekenddad hos delar av familjen. Det kommer gå fint, det känner jag på mig. Vill man, så går det. Sa någon.

Annars? Allt bra?

Kommentarer

Postat av: J-P

Publicerad 2009-01-15 21:19:49

Sitter du och Sven och kastar gatsten från köksfönstret nu då?



=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela