lk

Peter

Publicerad 2009-07-17 22:14:35 i Veckans Citat,

Oj. Jag åt för 400 spänn och kände mig nöjd. Bruchetta och en fin fisk med potatismos och börnoutsås. En bra blandning som sköljdes ned med Karhu och 16cl husets. Espresso på det. Men!....fem minuter efter att jag stilla lämnat stället kom den. Hungern...eller skall man kalla det efterhungern?! Så nu sitter jag här och skrapar på minibardörren efter att ha svalt en kopp te tillsammans med en muffins och en liten påse cashew....(okej: te och nötter..)

Peter Brahe..eller Pieteri Brahe nånting grundade denna lilla stad vid en sjö i Finland. Nu skall jag ge Bolt en chans.

Kommentarer

Postat av: Tompa

Publicerad 2009-07-21 23:20:46

Tjenis, Brahe, var han släkt med vår vän i från skärgården? Tyco han bodde ju på Ven och upp täckte stjärnorna...

simma...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela