lk

Rysska karelen, sisu och en sauna.

Publicerad 2009-07-17 17:39:53 i Veckans Citat,

Äntligen lite kontakt med omvärlden!!! Har varit utan IT sen i måndags. Orkade inte böka igång VPN:en från Karelen. får väl skylla mig själv. Idag kom jag tillbaka till kära EU efter att ha viftat mig igenom en Ryssk gränskontroll. Vifta; d.v.s. dra fram passet 4 ggr. Hehe...nu har de nog koll ¨på vem jag är.
Sitter på Scandic i Kajaan, i Finland. Ligger ungefär i höjd med kära Skellefteå. En mysig liten stad. Återkommer med detaljer. Först skall jag ta en bastu och käka nere på stan bland alla blonda knivälskare ;)

Innan jag drar ner till våning 0 (bastun ligger i källaren) får ni bildbeviset på riktig finsk sisu. Innan styrkepasset hade jag flåsat uppför i tre 3 fkn jäkla kilometer. Ungefär som att springa uppför ölandsbron ggr 3. Baaah...

       
Armar                                    Rygg                                     Axlar

//Kaari

Kommentarer

Postat av: Melker

Publicerad 2009-07-17 22:17:07

Världens starkaste (eller fittaste??) man nästa?? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela