lk

Underhåll

Publicerad 2009-07-13 07:51:54 i Veckans Citat,

Öken. Sitter och väntar på att 8 beiga resenärer (varför är beige en go färg på sommaren?) skall fixa till sina biljetter. "Vi får inte igång vänster motor...", och så ställde de in det flyget. Slutar nog med att jag åker hem och väntar en dag innan det bär av till Karelen....hur går det med mitt visa då? Kommer de stoppa mig på gränsen? Vem faan vet? Nu är det bara sex beiga kvar. Lyssnar på REM, varför vet jag inte. Ganska svängigt. På ett lungt sätt. Hehe, jag tog körkort en gång i Athens där de hör hemma. REM alltså. Haha, jag har tagit tre körkort i mitt liv. Hittills. Nu håller folk på o springer över mig. Resenäääärer. Beiga. Gula. Röda. Fina. Ful. Jag e less. ;)))

Kommentarer

Postat av: Melker

Publicerad 2009-07-14 00:09:34

Har du på redigt verkligen tagit tre körkort????? Vilket var det tredje????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela