lk

Det är hetiskt just nu, men...

Publicerad 2009-06-05 08:55:30 i Veckans Citat,

snart lägger sig lugnet. Jag och min älskade fru skall för första gången sen 03:11 den 14:e maj 2008 vara själva i lite mer än ett dygn. Om några minuter kommer hon hem hit till Riga. Jag har fixat rosor och en liten gåva. Sen åker vi till Vino Rosso för att ta hand om varandra. Det ska bli så skönt!

Kom hem vid 1 imorse. Steg upp 05:45. Har hunnit med jobb i två timmar samt en intevju med DI.se.... :) Resultatet kommer säkert synas på webben inom några dar... Håll utkik.

Nähe, dags att hänga tvätt och vänta in min käras ankomst.

Saknar redan Sven. Hur skall detta gå? :)

Kommentarer

Postat av: Melker

Publicerad 2009-06-05 21:30:54

Allvarligt? Då är det på tiden! Molly är 5 månader (igår) och vi har redan haft henne bortlämnad två gånger! =)

Ser riktigt mys ut, bortsett från att den som gjort hemsidan inte verkar kunna skriva på svenska. Bara jibberish!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-06 11:30:41

Jo..detvar minsann på tiden!



Fan, Vino Rosso är HELT sjukt bra. Har precis fått en helkroppsmassage och känner mig som ett slakt och avslappnat skinn. Valkarna på ryggen hänger än längre ner.... :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela