lk

Det var helt...

Publicerad 2009-06-07 21:54:01 i Veckans Citat,

underbart att vara bara jag och Liene för en natt plus lite mer. Ojojoj, vilket härligt ställe vi besökte. Både själva bygnnaden, samt omgivningen. Koknese ligger jättefint vid Daugavas strand....



Här sitter vi och njuter efter en tvårätters som började med en anti-



pasti! Kolla tigerräkorna. Jag startade med tiger, spred en knivsudd tapenade
över färsk chiabatta för att mellanlanda med en min merlot.....och så höll
vi på ett tag :)



Som sagt...far njöt av ett par glas rött till maten.

Rummet som vi hyrde är jättestort. Skulle gissa runt 80-90 m2....iiiih! Med en hög säng gjord av ohyvlade bräder. Och en skön golvmatta i sisal. Fick flashbacks från Madagaskar och alla sisalfälten vi såg där, samt besöket på sisalfabriken. Minnen. Och så ingick några DVD:er och en projektor. Resultatet: vi kollade på film!



I rummet under huserade Icelady, ägarnas vita och älskvärda Golden Retriever.
Kolla in svansföringen nedan. Har aldrig sett en hund piska sin batant med svansen.
Här ser ni beviset. Upp med rumapn och så snärta till! :))



Och till sist. En Robin Hood bild. Eller? Fattar ni? Av nån anledning kopplade
jag ihop överhänget som ni ser på träden till höger, med när Robin Hood och
hans gäng hoppar ner från träden i S-skogen för att fixa skatteåterbäring.
Jag vet. Ibland rör det sig tomtar på loftet.



Over´n out. Dags att runda av denna fina hotelkväll. Laddar upp inför tre intensiva
och förhoppningsvis lyckade dagar här på jobbet i Polen.

Nite, nite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela