lk

Innesittarhelg

Publicerad 2009-06-14 10:45:48 i Veckans Citat,

Det är en rikigt mysig innesittarhelg i Riga. Dock har det vandrats omkring på gator o torg med barnvagn och allt. Sven har en stark kärlek till paraplyer. Visade det sig :)

Igår lagades det pizza hemma i köket.

       
Lagarbete                            Bagaren                               Resultatet: tre finfina degar!

Och i fredags fick vi smaka mammas goda:


Rabarberkaka!!

Mmmmmmmmmmmmm....de e gött me mat.

Sitter och jobbar lite. Imorgon bär det av till huvudkontoret i Ängelholm. Första
gången på tre år...om inte längre! Skall bli kul o se hur det ser ut nu efter
ombyggnader och nyanställningar. Sen, på måndagkvällen, drar jag ner till
mitt kära Polen för att jaga vidare. Det är mycket på gång just nu. Om ett par
månader satsar jag på att varva ner och investera mer tid i min kära familj.
Vi får se hur det går med den planen. Bra tror jag.

Såg YES-man, med Jim Carey igårkväll. Lättsam. Betyg tre. Fick mig att vilja
leva mer spontant. Fast jag tycker vi lever att spontant och roligt liv.

Nähe, snart dags att väcka förmiddagssnusarna och dra ut i regnet. Det
nalkas födelsedagsmiddag för Liene. Hon fyller år imorgon. Hurra!!!!!

Kommentarer

Postat av: Melker

Publicerad 2009-06-15 20:28:45

Gratulera så gott!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela