lk

Resumé

Publicerad 2009-05-27 06:30:39 i Veckans Citat,

Vad har egentligen hänt sen sist?
Resorna till och från Polen har fortsatt. Frugan jäser....vi skall ju som sagt (?) få tillökning i familjen i September. Vi har börjat titta på alternativa boenden. Är lite trött på att bo inne i stan. Fast det är svårt att slita sig från att ha "allt så nära"...vad nu "allt" innebär.
Gustav, min goda vänn från Norr, har varit på besök hos oss i Riga. Det var nice som faan. Paddlade kanot en dag och tog det väldigt lungt resten av tiden. He´s a good guy! Med det avslutar jag resumén för den här gången för att istället gå in på...framtiden!

Sommar! den kommer. Och den förbannade pollenallergin med den ;) Om en vecka fyller jag 32 och frugan 29 ett par veckor efter. Mors dag på söndag (den andra iår för Liene....lucky grl :) Och så semester!!!! Fast jag ha rinte planerat den ännu. Ganska soft o ha det flexibelt. Frihet under ansvar som smartassen säger.

Idag blir en bra dag: piska igång ett litet projekt på jobbet, läsa en manual till ett kantverk och så Barca - Man Utd i Champions League finaljäkeln ikväll!!!!! :))))))) Pizza o öl innan. Och så storbildskär på Pub9 i Szczytno. Nice!!!!

Fast helst av all skulle jag vilja se matcehn tillsammans med Dig. Liene. Kram. Du är bäst.

Ha en fin dag. Folks!


På promenad i skogen utanför den lilla Polska staden. Igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela