lk

Saktfärdighet

Publicerad 2010-02-07 05:29:01 i Veckans Citat,

Tidig söndagsmorgon. Uppe klockan 06:00 för att jobba lite innan Sven vaknar. Jag och en kopp Earl Grey med mjölk. Lite bloggande innan jobbet börjar dock. Och dn.se.

Igår såg jag och Liene Avatar. Den gav mig djupa intryck. En riktigt bra film. Kanske lite väl tilltagen på slutet, men det hör väl till...

När Sven vaknat blir det en tur till parkerna. Lite lek och så siktar vi in oss på en Macchiato på ett café.

Nu jobbar vi!

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2010-02-08 11:53:24

jag undrade varför du mailat 04.30 men det var ju 05.30 insåg jag sedan, lagom tidigt en söndagmorgon... idag är jag ledig, slog upp mina blå 06.01, hej och hå, snart en skidtur, kanske spana lite efter fåglar, tuii tuii, KRAM

Postat av: Melker

Publicerad 2010-02-09 11:30:58

Avatar.... Shit vilken film! Bästa på mycket länge!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela