lk

Tur

Publicerad 2010-01-30 20:23:48 i Veckans Citat,

Idag gick vi på tur nummer två denna fina vinter. Ett puderåk nerför den brantaste delen av motorkrossbanan blev det, med en fin krasch på slutet. Saknar utförsåkning så det svider i själen efter en tur som dagens. Det var jag, frun och Sven o Emmas kusin.

Det avr en fin avslutning på veckan Sverigebesök. I torsdags kväll stannade jag till i Malmö för att spendera kvällen o natten med en god vänn. Vi bodde och jobbade tillsammans under de första två åren i Lettland. En fin vänskap utvecklades och om jag får bestämma följer den oss till graven. Tack för de stuvade makaronerna. Helt rätt val vi gjorde.

Lillpojken har stoppat i sig nått kopiöst med mat ikväll och nu ligger han och rullar fram o tillbaka i sängen. Dottern verkar ha kommit på att det är kul att vara uppe sent. Vi får se hur långt klockan hinner klämta ikväll innan ögonlocken blir för tunga. Imorogn väntar en morgontur på skidorna, sen bär det av hem till Riga (i Limbazi f.t.) och på kvällen skall jag o frugan på teater. Kul!!! Och så ser jag fram som fn mot alla hjärtans då vi kommer vara barnlediga i ett dygn. Första gången sen...kommer inte ihåg.

Snart OS. Skall bli kul med hockeyn.

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2010-02-08 11:56:41

Och så ska Maria ta medalj... :) jag ska hämta en digitalbox som jag ska få av en som inte behöver den i morgon, sedan finns det teve i torpet. Hm. Du har inte funderat på Facebook?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela