lk

Från Sauland

Publicerad 2010-07-21 08:30:14 i Veckans Citat,

Har ganska nyligen stigit upp efter en alldeles tyst och lugn natt hær i Sauland, Hjartdal, i Norge. Vi har fått lyxen att få bo i ett hus som en vænn till min frus kusin normalt bor i. Vilket stælle....som min fru sa igår: "det hær ær din drøm: mycket træ (det ær ett renoverat gammalt timmerhus), professionellt køk (jag drømmer fortfarande om att bli kock...), i skogen, djur (två hæstar och en katt), samt i bergen (jag gillar ju uteliv och har en liten klætterkarriær bakom mig, som væntar på att væckas till liv igen)"
Well, så hær skulle jag kunna tænka mig att bo. Borde allvarligt øvervæga att flytta till Norge... :)

Idag ær planen att gå upp på en av topparna i nærheten, men væderutsikterna før førsta delen av dagen ser inte helt ok ut. Dimmigt och ganska låg molnbas. Imorgon och på fredag væntar bættre væder, enligt yr.no

Nu: frukost.

ØØØØØÆÆÆÆÆÆÆ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela